Шишчета с тофу и зеленчуци - Tofu Skewers with Vegetables



Цветно, красиво, вкусно, насищащо и бързо за приготвяне. Анонсирам ястието съвсем кратко, но ако приготвите, предполагам това ще си помислите и вие.
  Много е вкусно и с халуми, вместо с тофу.



Продукти:

* 250 г тофу с кимион
* 1 зелен пипер
* 1 червен пипер
* 1/2 червен лук
* малко олио за намазване на шишовете
* редуцирано балсамико за поръсване


1. Шишовете се намазват с олио.
2. Тофуто се нарязва на кубчета с приблизителни размери 2,5/2,5 см.
3. Зеленчуците се нарязват на парчета с подобен размер.
4. Всички продукти се нанизват на шишчетата като се редуват.
5. Пекат се във фурната на опция грил с обдухване за по 5 минути от двете страни.
6. Сервирайте топли. Поръсете с редуцирано балсамико при поднасяне.






3-4 шишчета, заедно със свежа салата са напълно достатъчни за обяд или вечеря.


Коментари

  1. Ей такива порции обожавам! Хем ти е лекичко на стомаха, хем си се нахранил хубаво. :) Бети, поздравявам те за избора! :)
    Усмихната вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че ти харесва, Гери!
    Усмивки и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Отдавна не съм те посещавала, Бети, но нищо не се е променило при теб.....все така вкусно и красиво представяш чудесни рецепти!
    Прегръдки! Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ивана, винаги се радвам да те видя тук!
      Прегръдки и за теб!

      Изтриване
  4. Чудесни са Бети.Аз от доста време не употребявам тофу, не знам как го правят, но ми предизвиква страхотни киселини и болки в стомаха.Но този вариант с халуми също е чудесен.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Когато имам врече сама си приготвям тофу. За коагурипатето на соевото мляко използвам лимонов сок. Не знам какво използват в производството. Възможно е да е от тази съставка.

      Изтриване
  5. Hello dear Bety!!!
    What a delicious recipe!!
    It looks so tasty!!
    I like your food photography!!
    Have a lovely week!!
    Thank you for your sweet comment!Hugs!
    Dimi...

    ОтговорИзтриване
  6. Wow delicious post!!! thank you so much for your comment!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОтговорИзтриване
  7. Анонименянуари 19, 2015

    Всеки ден се отбивам, за да проверя дали не си сервирала нова порция красота. Ще опитам предложението ти с халуми.
    Ани

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ани, радвам се, че се отбиваш и ти харесва този път! И че този път реши да ме зарадваш с коментар.

      Изтриване
  8. Huummmm...Se ven deliciosos .
    Gracias por tu visita.
    Besos.

    ОтговорИзтриване
  9. Абе това тофу що така не ми допада? Ама с обикновено бяло сиренце ще ми е чудесно през лятото;)
    Поздрави, Бети!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Опитвала ли си тофу печено на тиган или във фурна? Вкусът е много по-добър от този на сурово тофу. Може и да се пържи, но аз по принцип много рядко пържа каквото и да е. Обикновено саламурено ще се стопи и ще падне ми се струва. Но халумито се задържа добре.

      Изтриване
  10. Точно така бих го описала и аз,Бети,както и ти в анонса!Към тофуто имам някакъв предразсъдък и убеждение,че не би ми харесало,но виж с халуми ще ги направя,разкошни шишчета!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, аз за първи път го опитах в китайски ресторант, сготвено. Всъщност доколкото определих беше запечено в уок и добавено към приготвените зеленчуци със сос. Разбира се с типичния соев сос за тази кухня. Допадна ми и покрай зет ми, за когото винаги зареждам у дома, когато са нагости приготвям относително често. Вече и за нас. От любопитство опитах и сурово, когато си направих за първи път сама тофу, Опитвала съм и купено, не ми е толкова вкусно, както когато се запече. Бих го оприличила на халуми, но не е толкова солено. Ще се радвам, ако преоодолееш задръжките си и опиташ някой път :)

      Изтриване
  11. Бети, първата снимка изпълни с цвят целият януари:)! Толкова колорит и свежест има тук! Чудесни шишчета и аз се каня да си пекна тофу, да го видя, как е запечено, ама нещо все на уцелвам на вкусно такова. Трябва да е прясно ли, нямам представа какво влияе върху избора на правилното сиренце. Голяма красота е тук и голяма прегръдка имаш от мен!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, досега винаги съм купувала на фирма "Квирест" ООД виж тук как изглеждат опаковките-http://www.kvirest.vibs.bg/
      На мен любимо ми е това с кимион. В Кауфланд съм виждала само натурално. И то е вкусно, което и да купя или дори сама да си направя винаги го запичам. Заглеждала съм се в срока на годност- около месец е във вакумирана опаковка.
      Надявам се да ти допадне, ако опиташ!
      Усмивки за теб!

      Изтриване
  12. За мен с халуми моля:)
    Ама много здравословно го подкара ти, дай нещо по калорично:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси и аз обичам халуми, макар че много солено ми идва, но пък обичам дъвчащата му текстура. Тофуто след запичане също е леко дъвчащо и не е солено.
      Ще има и калорични....:))

      Изтриване
  13. Напоследък често уж коментирам, а после ме няма. Вчера казах, че тофу-то не ми е любимо, но усещам как с обикновено сиренце, тези шишчета ще ме зарадват;) С някой от следващите сезони. Прегръдка, Бети!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Грешката отново е в моя телевизор, Марта. Няколко дни с тежки маси.... и невъзможност да вляза тук :))
      Да не се повтарям- по-горе писах за бялото сирене...
      Извини ме и ти благодаря!
      Прегръдка и за теб!

      Изтриване
  14. Много си падам по тофу и тези шишчета определено му подхождат! Напомняш да си взема и направя, защото много отдавна не съм имала тофу в хладилника...
    Усмихната сряда ти желая, Бети! От мен, прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тики, радвам се, че ти харесва тофу и ти допадат тези шишчета!
      Приятна вечер!
      Усмивки!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни