Честита Коледа! Английски коледен кейк

 Пожелавам ви весела и незабравима Коледа!

              Топлина и уют в домовете ви! 

                          Бъдете здрави!
     
                   Бъдете благословени!
















Рецептата тук

Тъй като имам запитвания за украсата добавям уточнението:

За покритието на кейка с височина 10 см и диаметър 21 см  използвах:

*  500 гр. Golden marzipan 
*  500 гр. Бял айсинг
*  оцветители на прах в цвят Citrus Green ,Holly Green ,Chili Red от cooki booki
Сладкарска боя - кафява - гел
*    Декоративна писалка - черна
*  използвах и сребърна писалка, но после реших, че е по-добре в златно и очертах всичко в златисто.Определено се получи добре.Златния прах е от Кадемлия

Боите съм разтваряла с по няколко капки алкохол-по-бързо съхне.

Коментари

  1. Бети,
    Честито Рождество!
    Много здраве, любов, топлина и усмивки в дома ти!
    Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Бети, Честита Коледа, отново! Благодаря, че направи празниците толкова красиви и вкусни! Картичката ти е прекрасна, пожеланията също. И понеже съм от любопитните, ще споделиш ли за тази прелест?! Изглежда невероятно, Бети това е изкуство!

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Коледа, Бети!
    Тази торта е кулминацията на Коледния календар явно - прекрасна е! Всички вкусотии, които представи са още пред очите ми:) Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Бети,честита Коледа!
    Пожелавам на семейството ти много здраве,обич,разбирателство,слънце в очите и смелост в мечтите!
    А това е перлата на твоя коледен календар!Толкова изящно!

    ОтговорИзтриване
  5. Весели празници и на теб :)

    Тортата е прекрасна!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Честита Коледа и весело посрещане на Новата година! С нетърпение ще очаквам публикациите ти и през следващата година!

    ОтговорИзтриване
  7. Честита и щастлива Коледа , Бети! Благодаря ти за чудесното пожелание и красивата Коледна тортичка! Желая ти много щастие и настроение през тази седмица! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Бети Честита Коледа и на теб!
    Чудесна, чудесна торта както и всичко което видях до тук. Бъдете благословени и здрави и ти и твоите близки.
    Весело посрещане на Новата година

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви приятели!

    Радвам се, че съм допринесла за хубавите емоции на този светъл празник!Радвам се, че бяхте с мен и ме подкрепяхте с позитивизма си и с хубавите си думи!

    Желая ви здраве и щастие! И весело посрещане на Новата година!

    ОтговорИзтриване
  10. Бети, мила, Честита Коледа! Много здраве, доброта и сбъднати мечти ти пожелавам през новата година! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  11. Габи,благодаря ти, за милото пожелание!
    Нека се сбъднат мечтите ти и да си обгърната с любов!

    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  12. Честита Коледа и на теб, Бети!
    МНого здраве и щастие да има в дома ти!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря Пепи,

    Здраве и радост и в твоя дом!

    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  14. Бети, честита Коледа! Да е здрава, щастлива и споделена с най- любимите хора в живота ти. Тортата ти е истински винтидж бижу- обожавам такива рисувани торти!!!

    ОтговорИзтриване
  15. Благодаря Бубе!
    Сърдечни пожелания и за теб!
    Най-обичам украсата на тортата, а да рисувам ми е любимо!

    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  16. Бети, това си е произведение на изкуството - грях е да се изяде:)) Благодаря ти за чудесните моменти, които прекарах през тази година в твоя блог, за невероятните идеи и красиво поднесени лакомства, с които бях изкушена. Пожелавам ти и през Новата година да си все така креативна, вдъхновена и бликаща от идеи. На цялото ти семейство пожелавам една по-щастлива Нова година, изпълнена с мир, благоденствие, здраве и много любов. Весели зимни празници!

    ОтговорИзтриване
  17. Гуинет,
    благодаря ти за красивите пожелания!
    Радвам се, че са ти харесали моите предложения!

    Желая ти от все сърце шастлива Нова година, нови мечти и силно вдъхновение за постигането им!За си обградена с обич и усмихнати очи!Много здраве!!!

    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  18. Макар и със закъснение - Честито Рождество Христово! От сърце ти желая много щастие, творческо вдъхновение и най- вече здраве!
    Тортата е повече от фантастична! Любимото ми съчетание от вкусове в допълнение на много стилна и красива визия!

    ОтговорИзтриване
  19. Лулу, благодаря ти !

    Желая ти здраве, то е най-важното, и всичко останало, което ще те направи щастлива- обич, късмет и нови приключения!

    ОтговорИзтриване
  20. Прелитайки над темата във форума, видях тази невероятна красота! Просто думи нямам да опиша колко красиво, елегантно и различно е топва произведение! Прекрасни рисунки, прекрасен плодов кекс (подозирам), всичко е прекрасно! :)
    Честита Коледа и на теб! Много здраве, щастие и вдъхновение!:)

    ОтговорИзтриване
  21. Ани, правиш ме щастлива!

    Благодаря ти!
    Честита Коледа и много много щастие да ти донесе!

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  22. Всяка публикация е толкова красива!
    Браво!
    А това е върха!!!
    Красиви празници и много здраве!!!

    Михаела

    ОтговорИзтриване
  23. Благодаря Михаела!

    Весели празници и на теб!

    ОтговорИзтриване
  24. Честита Нова 2012 година,Бети!
    Пожелавам на теб и семейството ти най-вече здраве,защото когато го има,тогава има и радост,и обич,и сполука, и надежди,и сбъднати мечти!
    Нека вдъхновението и творческата муза бъдат твои стимули и през новата година,за да бъде тук все така уютно,вкусно и много красиво!

    ОтговорИзтриване
  25. Честита Нова година! Нека 2012 е много успешна, красива и щастлива! Желая ти много здраве и любов! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  26. Анонименянуари 04, 2012

    Много,много красиво!Страхотно съчетание на цветовете,толкова празнично и толкова професионално направено!Възхитена съм!
    С пожелание за всичко най-хубааво през новата година!!!
    Поздрави Минка М.

    ОтговорИзтриване
  27. Анонименянуари 04, 2012

    Нереално красива е!Не знам от колко време разглеждам всички снимки.....

    Виолета Георгиева

    ОтговорИзтриване
  28. Анонименянуари 04, 2012

    Нереално красиво!Не знам от колко време разглеждам снимките!Произведение на изкуството е!

    Виолета Георгиева

    ОтговорИзтриване
  29. Анонименянуари 18, 2012

    Браво Бети за тази красота!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!Радвам се, че ви е харесала тази торта, и ме сте оставили своя коментар!

      Изтриване
  30. Фантасичен АКК...Моите адмирации,не ми омръзна да препрочитам поста ти ,защото съм решила за първи път да правя АКК ,но по твоята рецепта :))Повечето от продуктите съм ги намерила ,но..не ми е ясно ,наистина ли ,за "хранене" ,на кейка си използвала цяла бутилка алкохол ,струва ми се много ..или не съм разбрала и извинявай , още един въпрос- какъв друг алкохол би ми препоръчала.Благодаря ти предварително!
    Рени

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Уискито се използва за напояване и е толкова голямо количество zashtoto pravia keika prez avgust-septemvri.Moje da se napoiava i s shery.Az ne sam polzvala,wiskito ostavia edin priiaten aromat pri riazaneto i iadeneto na keika.
      Radvam se,che ti e dopadnala moiata recepta i se nadiavam da se poluchi edin chudesen koleden keik.Izviniavam se za latinicata,no niamam v momenta kirilica.
      Blagodaria ti za komentara.

      Изтриване
  31. Bety, благодаря ти ,много си отзивчива :)) Вече ми се изясни и количеството на алкохол за поливане ,аз другата седмица ще го пека .От един английски сайт прочетох ,че стафидите ги напояват дори 6 седмици ,е аз не посмях ,ще рискувам с 2 само ,дано да се получи ,а сега ще търся подходящия алкохол за "хранене"
    .....и все пак твоят АКК е произведение на изкуството ,напомня ми викторианската епоха ..с благодарност !
    Рени

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Blagodaria za komplomenta. Vsashnost alkohola ima konservirashto deistvie i ostavia samo aromata si.Osven tova spomaga za razgrashtaneto na aromatite na sushenite plodove.Shte se radvam da spodelish rezultata.
      Sardechen pozdrav!

      Изтриване
  32. Задължително ,дори и да се проваля :)) Благодаря ти за подкрепата..
    Хубав Ден!
    Рени

    ОтговорИзтриване
  33. Анонименноември 28, 2012

    В началото на годината прочетах тази публикация и останах запленена. Нямах търпение да дойде времето да изпека и аз кейк. Направих го през август. Мисля обаче, че нещо съм объркала защото е доста тежък и някак мокър- като го натисна "джвака" , а го поливам само с 1-2 лъжици алкохол на 10 дни. Никога не съм опитвала АКК и не зная какъв трябва да е крайния резултат...Чудя се дали да не направя нов

    ОтговорИзтриване
  34. Здравейте,
    Кейка наистина си е тежичък, има доста плодове...Тъй като го правя всяка година, не ми се е получавал този ефект на джвакане :)Съжалявам, че не се е получил и ще разсъждавам на глас, хм писмено за евентуалната причина.
    Възможно ли е да не се е получило въздушно тесто с разбитото масло?
    Или бързо опичане, при което тестото няма възможност да се надигне, тъй като от сушените, напоени плодове е доста тежко?
    Печене при по-висока температура също би довело до опичане отгоре и отдолу, а сурово от вътре.
    Не го напоявай повече, според мен, щом казваш, че е толкова влажен.
    Опитай, ако искаш и направи нов.Аз бих направила, не се отказвам лесно ....:)

    ОтговорИзтриване
  35. Анонименноември 29, 2012

    Много благодаря за бързия отговор!
    Не зман каква ми е грешката, спазвах съвсем точно рецептата и указанията... И аз не се отказвам лесно, така че отивам да купя 2 кг стафиди :)- ще пробвам отново, а искам да направя и коледния пудинг.
    Били

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)
      И Коледния пудинг е много вкусен!
      Желая ти успех, Били!

      Изтриване
  36. Мила Бети, Коледния ти календар е една приказка!
    Вече си избрах няколко неща за приготвяне! Впечатлена съм от картофените бонбони и още утре ще ги опитам!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни