Елхички от сушени плодове и орехи -Коледен календар - Ден 17 - ти


   
 

Класически завършек на една изискана и по-тържествена вечеря е да се предложат сирена.Независимо от техния подбор, според индивидуалния ни вкус, те се поднасят със сушени плодове или прясно грозде.Предлагам ви малко по-нетрадиционен начин за гарниране на  платото със сирена.



    * 100 г орехи леко запечени, колкото да освободят аромат
    * 250 г сушени смокини, нарязани на ситно
    * 50 г сушени кайсии, нарязани на по големи парчета
    * 60 г червени боровинки

    * 100 г  меки фурми, нарязани на половина
    * 50 г сушени меки сливи,нарязани на 3-4 парчета
    * 2 супени лъжици бренди
    * с.л.  мед
    * Щипка  карамфил

    * шипка канела





Отделно за гарниране:

* пресни ядки от шамфъстък
* бадеми нарязани на тънки листенца
* бадеми -смлени,
* тиквени семки



Приготвяне:

1.Смелете орехите и сложете в купа.
2. Смелете заедно всички плодове.
3.Добавете ядките, канелата и карамфила, също и уискито.Пуснете още няколко пъти да се завърти сместа.
4.Извадете и с влажни  ръце оформете конуси, които украсете с ядките според фантазията си.
Имайте предвид, че украсата може да направите, седнали и докато си почивате  и евентуално хвърляте едно око на някой филм или чакате да втаса питката.....


Със смлян бадем и зрънца цветен пипер.


С едро нарязан шамфъстък


С нарязани на листенца бадеми



С разполовени фъстъци

Ако искате може да оформите и салам, да опаковате в кухненска хартия и да оставите в хладилника.Тъй като това са само сушени плодове -може да не направят доста по-отрано....






.........Но внимавайте с мишките........


Предварително им оставете бисквитка със сиренце....

Коментари

  1. Приказни са елхичките, Betty!!! Разкошни!!! Комплименти!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятни са! Много ми харесаха! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна идея, Бети!
    Прекрасно аранжирана и поднесена!
    Мишленцата са много опасни в случая!
    Сърдечна прегръдка и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  4. Бети, ако можеше да видиш физиономията ми, просто залепнах за монитора. Голяма красота си сътворила, браво!!!1
    Поздрави и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  5. Изглеждат много красиво и със сигурност ще са вкусни! Благодаря за уникалното предложение! Много ми допада!

    ОтговорИзтриване
  6. Бети, невероятно предложение! Отново! Прекрасна идея и в комбинацията със сирена е просто уникално! И как ме развесели с мишите историйки:).
    Ще го имам в предвид:). Красива неделя от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасно. Много ми хареса идеята.

    ОтговорИзтриване
  8. Бети, изумена съм не само от уменията ти, но и от изобретателността ти!
    Благодаря ти от сърце, за положителните емоции, с които ме зареждаш вече цял месец!
    Весела Коледа и здраве за теб и твоята фамилия!
    Още веднъж БЛАГОДАРЯ ТИ!
    Хубава предпразнична седмица от мен
    Нора

    ОтговорИзтриване
  9. Неуморна си, Бети!
    БРАВО!
    Идеята е чудесна! Много, много ми допадна!

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  10. Много са красиви и оригинални. А и онези сиренца... чудесно, наистина празнично и много отварящо апетита!
    Поздравления за идеята и изпълнението :)

    ОтговорИзтриване
  11. Момичета, много ви благодаря!Толкова много ме зарадвахте, като видях думите ви!
    Илиан, радвам се, че и на теб се е херасело предложението ми!
    Нори,Леви,Федора,Илианка,Петя,Вени,Ели,-сърдечни прегръдки!

    Дани,Candy-всички имаме у дома по някоя мишчица-аз ими в София една, но у дома-2 и по-малката ми знае скривалищата :-)

    Хубави, весели и красиви празнични дни ви пожелавам и на вашите семейства!

    ОтговорИзтриване
  12. Пепеляшкадекември 18, 2011

    Бети,
    много интересна и тематична идея!
    Весели и вкусни празници!

    ОтговорИзтриване
  13. Браво, Бети,
    страхотно предложение и с радост ще с е възползвам- ако не сега за празниците, считам че идеята да се поднесат сирената в този вид, за всеки празник е удачно-просто ако се наложи ще сменим формата;-)
    Благодаря още веднъж и чудесна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  14. Ех,тези любими меки сирена пак ми блазнят окото тук!Добре,че съм се запасила за празниците,само този мисъл ми успокоява взора,вперен в тез разкошни елхички!
    Много закачливо това с мишлето!
    Бети,смайваш ме с всяка твоя публикация,и най-вече кога успя да ги направиш,снимаш и подготвиш,сигурно си си взела дъъълга коледна ваканция,блазе ти :)!

    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  15. Роси, благодаря ти за хубавите думи!
    Хубаво би било да имам ваканция, но ходя на работа,прибирам се, приготвям вечеря и евентуалния обяд за щерката и започвам със сладкишите...Луд умора няма...:-)

    Весели празници и на теб!

    ОтговорИзтриване
  16. Е това не трябваше да ми го признаваш,значи имаш някаква извънземна сила,която те държи неуморна :)!
    Страхотна си,мила!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Какво сте гледали в последните 7 дни